דרושים/ות

20 אוג

הגן הבוטני האוניברסיטאי מחפש כותב/ת גרנטים ועוזר/ת אישי/ת, המדווח/ת למנהלת אקזקוטיבית – פיתוח אסטרטגי

תחומי אחריות:
1. מציאת גרנטים רלוונטיים, הגשת הבקשות וכתיבת תוכן בעברית ובאנגלית.
2. קביעת פגישות והכנתן, הן פנימיות והן חיצוניות.
3. ניהול ועדכון מערכת CRM ומאגרי מידע (תיקיות דיגיטליות ופיסיות כאחד).
4. חיפוש אחר מענקים של קרנות וארגונים ממשלתיים.
5. כתיבה והגשת דוחו”ת לצורך קבלת מענקים.
6. תרגום מעברית לאנגלית וההיפך.
7. סיוע בהכנת עלונים וחומרים ליח”צ.
8. משימות פיתוח וסיוע נוספות, ככל שיידרש.
כישורים ויכולות נדרשות:
1. אנגלית ועברית מצויינות בכתב ובע”פ (חלק מרכזי בעבודה מתבצע באנגלית).
2. יכולות ארגון מצויינות.
3. שליטה בכל תוכנות האופיס השונות.
4. בעל/ת יכולת בעבודה עצמאית, כמו גם כחלק מצוות, לקיחת יוזמה.
5. מהירות ויעילות בעבודה.
6. יכולת עבודה תוך ריבוי משימות, ניהול נכון של זמנים ותעדוף משימות.
יש לשלוח קו”ח למייל office@botanic.co.il עד לתאריך 1.9.2021
רק פניות מתאימות תענינה.
_____________________________________________________
The Jerusalem Botanical Gardens is seeking a PA/Grant Writer, reporting to the Executive Director – Strategic Development
The successful applicant will be responsible for:
• Grant applications and content writing in Hebrew and English
* Scheduling and preparations for internal and external meetings
• Managing and updating CRM and databases (electronic and physical folders alike)
• Researching grants and awards from funds, foundations and government organizations
• Writing and submitting grant reports
• Translating from Hebrew to English
• Assisting in the preparation of newsletters and PR materials
• Other Development/ Assistant tasks as necessary.
Skills and abilities/qualifications:
• Excellent English – Written and verbal. Excellent Hebrew – Written and verbal.
• Excellent organizational skills.
• Proficiency in all components of Microsoft Office Suites, specifically Excel, Word and Outlook. PowerPoint
• Must be a self-starter, take initiative, work both independently and as part of a team.
• Works fast and with efficiency.
* Ability to multitask and manage their time well
Please submit CV to Office@Botanic.co.il Deadline 1st September 2021

דרוש/ה מנהל/ת מחלקת קורסים בגן הבוטני

תיאור התפקיד:
 ניהול מחלקת קורסים בגן הבוטני
 הובלת תחום המכירות והשיווק של המחלקה.
 פתיחה של קורסים לקרנות השתלמות
 יצירת הכשרות יומיות/השתלמויות/סדנאות ועוד.
 בניית קשרים ושותפויות אסטרטגיות עם ארגונים שונים בתחום, רשויות מקומיות ומשרדי
ממשלה .
 הכנת תוכניות תקציב שנתיות ומעקב אחר יעדים.
 תקשורת שוטפת עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. (מא' ועד ת')
 100%משרה

 דרישות התפקיד:
 ניסיון ניהולי
 ניסיון בשיווק
 יכולת ליצר שתפי"ם עם ארגונים וגופים שונים, פתיחת ערוצים חדשים והשקעה בערוצים
קיימים
 הבנה וניסיון מעולם התוכן החינוכי, ארגונים ומוסדות חינוכיים/בלתי פורמליים/מבוגרים
 היכרות עם מערכות טכנולוגיות לימודיות ועבודה עם מאגרי מידע ממוחשבים
 יכולת הבנה של יחידת רווח, הבנת וניתוח נתונים תקציביים
 יחסי אנוש טובים מאוד
 סדר וארגון ברמה גבוהה, יכולת עמידה בלוחות זמנים וביעדים מוגדרים
 אנגלית ברמה גבוהה
 מוטיבציה ורצון להשתלב בארגון לאורך זמן ולהתפתח בו.
 זיקה ואהבה לעולם הטבע, הסביבה ועבודה עם אנשים.

קו"ח יש לשלוח למייל: office@botanic.co.il עד לתאריך 28.11.2021
רק פניות מתאימות תענינה

הגן הבוטני האוניברסיטאי מחפש מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת 

תחומי אחריות:

 

  1. ניהול יומן המנכ”ל על כל היבטיו: קביעת פגישות פנימיות וחיצוניות
  2. סיוע בארגון חשבוניות מול מנהלי המחלקות של הגן, התייעלות בעבודה מול ספקים ואיסוף הצעות מחיר לפי הצורך
  3. קשר ישיר עם ספקים שונים של הגן, סיוע למנה”ח בהתאמת חשבוניות ותשלומים, סיוע בשליחת מסמכים למורשי חתימה
  4. עבודות משרדיות שוטפות: מתן מענה לטלפונים, מיילים, תיוק וכיוצ”ב
  5. כתיבת פרוטוקולים של פגישות 
  6. הכנת חומרים לפגישות, וועדות כספים ומנהל
  7. סיוע למנהל המדעי של הגן בעבודות מנהלתיות
  8. משימות נוספות לפי צורכי המערכת

 

80% משרה בשלב ראשון תיתכן הרחבת המשרה בהמשך

כישורים ויכולות נדרשות:

 

  1. ניסיון בעבודה מול יומנים של בכירים
  2. יכולות ארגון מצוינות
  3. שליטה בתוכנות האופיס השונות יתרון בניסיון בתוכנות CRM
  4. מוסר עבודה גבוה
  5. יכולת עבודה עצמאית, לקיחת יוזמה, מהירות ויעילות בעבודה
  6. יכולת עבודה תוך ריבוי משימות וניהול נכון של זמנים
  7. יחסי אנוש מצויינים ויכולת גבוהה של עבודה בצוות.
  8. אנגלית ברמה גבוהה – יתרון

דרוש/ה מנהל/ת אירועים והשכרות שטח בגן הבוטני בירושלים.

 

תחומי אחריות:

  1. שיווק ומכירה אקטיביים של כיתות ושטחי הגן לגופים חיצוניים.
  2. עמידה ביעדי מכירה של שטחי הגן שיוגדרו ביחד עם המנהל הישיר.
  3. אחריות לוגיסטית וניהול האירועים בגן.
  4. אחריות על שת”פים בין כל הגורמים הרלוונטיים.
  5. ניהול של קבלת הצעות מחיר, קשר עם הספקים ומעקב אחר חשבונות.
  6. אחריות ותיווך בין גורמים וספקים מחוץ לגן לבין הגן.
  7. עדכוני האירועים ברמה השוטפת במערכת CRM
  8. ניהול הקופאים ומערך הכניסה לגן.
  9. הכנסת אירועים ותכנים נוספים שטרם היו בגן.

 

דרישות התפקיד:

 

  1. יכולות ניהול ויצירתיות גבוהה.
  2. ניסיון במכירה ושיווק.
  3. הבנה והיכרות של עולם האירועים.
  4. ניסיון בעבודה ובהפקת אירועים שונים.
  5. יכולת עמידה ביעדים.
  6. יצירת שתפי”ם עם גופים/ארגונים גדולים.
  7. יכולת ניהול תקציב מחלקתי.
  8. יחסי אנוש טובים ונכונות לעבודה מאומצת .
  9. עבודה במשרה מלאה, שישי ושבת בהתאם לצורך.
  10. אנגלית ברמה גבוהה.

קו”ח יש לשלוח למייל office@botanic.co.il עד לתאריך 31.12.2021

רק פניות מתאימות תענינה.

לגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים דרוש/ה רכז/ת חינוך דוברת ערבית 

תחומי אחריות:

  1. ניהול שוטף של תחום החינוך וההדרכה לחברה הערבית
  2. עבודה מול בתי ספר ומוסדות חינוך במזרח ירושלים
  3. שיווק ומכירה של תוכניות חינוכיות לבתי ספר, והתאמתן לקהלים שונים
  4. פיתוח תוכן ייעודי ומותאם תרבותית ותרגום תכנים קיימים
  5. גיוס והכשרות מדריכים
  6. ניהול יומן הדרכות, ושיבוצי מדריכים

כישורים ויכולות נדרשות:

  1. יחסי אנוש טובים
  2. יכולת עבודה בצוות
  3. לקיחת יוזמה ועצמאות בשטח
  4. יכולות ארגון גבוהות
  5. שליטה בתוכנות אופיס ופלטפורמות גוגל
  6. ערבית שפת אם, עברית ואנגלית ברמה גבוהה
  7. היכרות עם מוסדות ושותפים פוטנציאלים בעיר

היקף משרה: 50% משרה בשלב ראשון עם אופציה להרחבה

הגשת קורות חיים בעברית בלבד בטופס המצורף או במייל education@botanic.co.il

Top דילוג לתוכן